Skandal

Igår när jag och maken hade landat i soffan efter att ha klarat av alla måsten och Lilla L var nattad, så satte vi på tv:n och slökollade lite. Bridget Jones Dagbok hade börjat för en liten stund sedan, så den fick rulla. Efter att ha tittat en kvart eller så, häver maken ur sig (och ta nu detta i beaktande!) att han aldrig har sett Bridget Jones! What. The. Fuck. Hur är det ens möjligt att ha missat samtliga Bridget Jones-filmer?! Okej, skit i tvåan och trean (finns det fler..?), men den första filmen måste man faktiskt ha sett. 

Och han som tyckte att jag var konstig som inte hade sett Star Wars. Nu har jag dock det, vi tragglade oss igenom dem för några år sedan eftersom man tydligen inte kan gå runt och aldrig ha sett dem. Tydligen tillhör det allmänbildningen att ha sett Star Wars. Precis som det tillhör allmänbildningen att ha sett Bridget Jones! 

Ja, jag är chockad. Känner jag ens min man..? Vem är han egentligen..?
Allmänt, Familj | |
#1 - - Emma Engström:

Star Wars är något jag aldrig sett faktiskt!

Svar: Se där, jag var inte ensam..!:)
Ängsull

#2 - - Pauline Hurtig:

jag har heller aldrig sett Birget Jones x)

Svar: Whaaat?!😂 Men det måste du ju göra då!
Ängsull

Upp