Jag har en plan...

Jag tänkte att jag skulle vinna på lotter och bli rik. Jag köper dock aldrig lotter för, let’s face it, oddsen känns inte skyhöga precis att det kommer att löna sig. Så - min strategi är att lösa korsord! 

Vi prenumererar på tidningen Land (panschis-varning, jag vet, men den är faktiskt himla intressant!) och i varje nummer finns några korsord där man kan skicka in svaret och vinna lotter. Lotter som man kan bli miljonär på. Alltså, fatta chansen! Det kostar ingenting (eller ja, prenumerationen kostar ju såklart, men den skulle vi ju ha ändå) och man kan vinna en massa pengar! Utan att behöva lägga ett öre på att köpa lotter. Hur bra som helst ju! Dessutom har jag alltid tyckt att det är rätt förnöjsamt att lösa korsord. Win-win på den alltså!

Ett tips från mig bara, thank me later..!

Lilla L hjälper såklart till, så jag får väl splitta mina miljoner med henne...

Allmänt, Tips | |
#1 - - Emma Engström:

Korsord är ju himla skoj! :D

Svar: Eller hur!:)
Ängsull

#2 - - Johanna:

Säger med så typ, jag skall vinna på lotto, men spelar aldrig. Din plan låter lysande, för min del del så suger jag på korsord....

Upp