Julfeeling

Jag vet att det bara är november än, men jag älskar julfilmer! Sådana där egentligen rätt dåliga men ändå så feel-goodiga mysfilmer, som typ The Princess Switch, A Christmas Prince och Santa Baby. 

Därför har jag laddat min titta-lista med typ alla gölligölliga julfilmer som finns på Netflix. Jag njuter av dem på morgonen med filt i soffan, tända ljus, en kopp te och frukost i lugn och ro innan Lilla L vaknar. Visst, det blir ju lite uppdelat eftersom det inte är alltid (läs: mycket sällan) som man hinner titta på en hel film innan hon vaknar, men det gör inget. Oavsett så blir det en väldigt bra start på dagen.

Och jag börjar känna mig mer än redo för att sätta upp adventsljusstakarna! (Det blir det dock inget med förrän första advent, där går gränsen för hur mycket jul man får smygstarta med..!)

(null)
Julgåvan



Allmänt, Tips, Vardag | |
#1 - - Pauline Hurtig:

jag älskar ocskså julfilmer :D

Upp