Kall morgon

Så nu kom den. Första morgonen denna hösten som jag behövde skrapa bilrutorna innan vi kan åka någonstans. Att man varje år känner sig lite chockad över hur kallt det kan vara. Jag tror bestämt att det är dags att leta fram ett par tjockare vantar till både mig och lilla fröken. Jag lånade makens handskar när jag skrapade rutorna, de låg kvar på hatthyllan. Undrar vad han hade på händerna när han skrapade sina rutor? Förmodligen ingenting, han är ju man (*himlar med ögonen* - på ett ytterst kärleksfullt sätt)...

Idag blir det häng med mormor och morfar. Fast mest morfar för mormor är fortfarande lite förkyld. Vi håller fortfarande alla tummar och tår att helgen ska gå som planerat iallafall!      


Allmänt, Vardag | |
#1 - - Pauline Hurtig:

ja nu börjar det bli kallt..

Upp