Läget

Lilla L:s dunderförkylning börjar äntligen att vända. Okej, jag inser ju att den inte direkt har suttit i jättelänge, men det känns som att hon varit sjuk hur länge som helst. Jag saknar min glada hungriga älskade lilla skit. Men, som sagt, nu verkar det som att det börjar gå åt rätt håll! Hon är fortfarande snorig, hostig och lite rosslig och äter inte med samma goda aptit som hon brukar, men är ändå en hel del bättre. Det känns så himla skönt! 

Förutom att man knappt sovit något på nätterna, eftersom Lilla L vaknat ofta och när hon inte vaknat så har man ändå legat vaken och lyssnat på hennes rosslande andning, och oron över att hon inte ska få i sig tillräckligt med (framför allt) vätska, så är det ju, ärligt talat, skittråkigt att bara sitta hemma hela dagarna. Jag saknar öppna förskolan och att umgås med andra föräldralediga vänner, men det går ju såklart inte när Lilla L inte mår bra. Men nästa vecka är hon förhoppningsvis fit for fight igen, så hon kan träffa lite andra barn. Hon älskar ju sångstunderna på öppna förskolan och att hänga med de andra barnen!

Idag nöjer vi oss dock med att vara hemma och leka, mysa och vila. Kurera min stackars lilla tös.

(null)

(null)

En promenad har det blivit också, friskluft for the win! Hängde en stund i trädgården också, Lilla L älskar våra fyrbenta grannar så då måste vi såklart umgås lite med dem.

Familj, Hus & trädgård, Vardag | |
#1 - - Celine:

Gud så vackert det ser ut!

Svar: Det är det!:)
Ängsull

Upp